Google Shopping kampányok

Google Shopping kampányok post thumbnail image

A Google Shopping kampányok célja, hogy a hirdető népszerűsíteni tudja termékeit, növelje a webhely vagy üzlet forgalmát, és még jelentősebb érdeklődésre tegyen szert.

A kereskedőknek lehetőségük van komolyabb érdeklődőkre, illetve potenciális ügyfelekre szert tenni, amennyiben a Google Shopping kampányokat sikerül jól menedzselni. Így például közvetlenül a hirdetésekben megjelenített termékinformációk által a vásárlók az információk tudatában hozhatják meg döntéseiket. Ez pedig növeli az oldalon való vásárlás valószínűségét. A megfelelő Google Shopping-nak köszönhetően tehát sikeresebb eredményeket könyvelhetünk el webshopunk vagy üzletünk számára.

Továbbá, a Google Shopping előnyei közé tartozik az egyszerű, kereskedelemközpontú kampánykezelés is. A Google Shoppingban, a hirdetésekben a kulcsszavak helyett egy úgynevezett Merchant Center adatcsatornája lesz a mérvadó, az itt megadott termékattribútumok a kiindulópontok. Ez alapján fogják megjeleníteni a hirdetéseket a megfelelő keresések esetén. További előnyei közé tartozik a Google Shoppingnak az általánosabb jelenlét, ugyanis egy felhasználói kereséshez több hirdetés is kapcsolódhat, és akár a szöveges kampányokkal együttesen is megjelenhetnek.

Így a keresések során megduplázódhat a felhasználók elérése. Továbbá, hatékony a jelentéskészítés és a versenyképességi adatok is. Megtekinthető bármilyen szinten részletesen, hogy a termékek hogyan teljesítenek. Érdeklődés esetén tekintse meg a marketingkalkulator.hu oldalát és vegye fel a kapcsolatot a sikeres kampányok érdekében!